субота, 7. март 2020.

Emocije vitkosti: drugi metodi mršavljenja

Picture 

​Biti vitka je često fanatična - zavjetna želja mnogih žena. Mnoge od vas su pokušale da izgube težinu pomoću raznih dijeta i sistema za mršavljenje. Skoro svaka žena danas može sama da napiše knjigu o tome kako postati vitka. Slažete li se? 

Mi žene toliko znamo o tome, uprkos toga skoro svakoj od nas, ova tema je i dalje problem.
Ja govorim o višku kilograma iz prve ruke. U djetinjstvu sam bila prilično punačka djevojčica, tako da u školi nijesam prošla bez podsmjeha. Sve ovo je preraslo u komplekse ... U 15-oj godini, odlučila sam da smršam.  

Dijete, tokom cijele nedelje potpuno gladovanje, sirova hrana ... šta sve tada nijesam radila. Cijelo to vrijeme sam bila stalno utučena, u depresivnom stanju. Jer gubljenje težine, uzdržavanje od svega, to je stres. Kada se kilogrami izgube, počinje nova panika, kako održati postignute rezultate?
Danas, neću pisati o fizičkim metodama mršavljenja: ishrani, sportu, vodi ... sve to znate i bez mene. Govoriću o drugim metodama mršavljenja: psihološkim i energetskim. Uostalom, od ovoga i treba da se počne. A ne od pravilne ishrane ...
Sve je počelo kada sam se zaljubila. Da, uz to zaljubila sam se tako da su emocije skakale od endorfina do adrenalina, a zatim zajedno padali u ​​bezizlaznu depresiju.

Za godinu dana te zaljubljenosti sam izgubila 30 kilograma!!! Postala sam ne samo vitka, bila sam katastrofalno mršava. 

Od radosti komunikacije sa objektom zaljubljenosti tresla sam se i ni na kakvu hranu nije mi padalo na pamet. Zatim sam na adrenalinu, skakala kao konj i zaboravljala kada sam poslednji put jela. I naravno, padala u strašnu depresiju zbog svađa, ništa nijesam mogala da radim, osim da plačem.

Zašto sve ovo pišem? Ne predlažem vam sličan metod mršavljenja. Stvar je potpuno u drugom. Stvar je u emocijama! To je ono o čemu želim da pričam danas.

Zašto jedemo to što jedemo?
Svi znate da jedemo mnogo više hrane nego što je potrebno našem organizmu. Možemo spokojno da živimo, jedući jednom ili dva puta dnevno, nevelike porcije. Prava fizička glad teško da je poznata savremenom čovjeku. Tu glad koju mi osjećamo, to je glad suptilnog tijela, našeg energetskog oklopa. Možemo provesti cio dan na jednom mjestu, raditi neki posao, bez trošenja fizičke energije, ali za vrijeme ručka hoćemo da jedemo. Zašto?

Stvar je u energetici. Svaki proizvod i svaki ukus ima svoju energetiku. Ovo je dobro opisano u Ajurvedi. Na primjer, slatki ukus smiruje, slani daje koncentraciju, ljuti - aktivnost, gorki daje tonus i strpljenje ... Isto tako svoju ličnu energetiku posjeduje svaki proizvod. Neki proizvodi imaju žensku meku energetiku, drugi mušku, neki podižu pranu, drugi uzemljuju ... kada želimo da jedemo, to je pokazatelj da nam nedostaje neko stanje. Nedostaje nam određena energija.

Zašto žene smanjuju stres slatkim, a većina muškaraca - slanim? Jer žena nesvjesno pokušava da se opusti i smiri (to je svojstvo slatkog ukusa), a muškarac pokušava da ga ukloni i aktivira svoju snagu (ljuto i slano).

Picture 
Svarenu hranu, sjedinjujemo sa svojom energijom, ona nas ispunjava sa svojim vibracijama, i naše psihičko stanje se mijenja. Na primjer, postoje situacije, kada ste u određenom životnom periodu imali veliku želju da jedete neki proizvod (on vam je davao neophodnu energiju) a potom ste u jednom trenutku shvatili da ga više ne želite.
Sjećam se da sam imala period kada sam jela limunovu koru. Ovo se poklapalo sa teškim astrološkim periodom. I shvatila sam da mi je gorak ukus na suptilnom nivou davao izdržljivost i strpljenje. Kupovala sam kilogram limuna, ljuštila koru i jela je zalivajući je čajem bez šećera i meda. Svako ko je to vidio, čudio se, a meni je to bilo vrlo ukusno. Bukvalno samo mjesec dana kasnije, kada se završio taj period mog života, potpuno sam izgubila želju da jedem koru. Dugo vremena, prijatelji su mi donosili čaj za 2 kilograma limuna, a ja nijesam znala šta da radim sa njima. 

Mi jedemo jer nam nedostaju emocije i neko stanje.
Sjetite se nekog radosnog i srećnog dana svog života.

Da li ste mnogo jeli toga dana?
Da li ste, uopšte, jeli?
 
Kada smo ispunjeni pozitivnim emocijama nemamo potrebu za dodatnim izvorima energije, znači ne treba da se kompezuje njen nedostatak pomoću proizvoda.
Zašto dijete ne pomažu?
Obično iscrpljujuće dijete pomažu da se izgubi težina samo za neko vreme. Suptilno tijelo akumulira energiju gladi i jednom trenutku ne izdržimo.

Evo šta kaže jedna moja prijateljica, koja je bila na strogoj dijeti šest mjeseci: "Jedne noći sam se probudila i shvatila da više ne mogu ... bez obzira što sam postigla odlične rezultate, tijelo mi je bilo prilično vitko. Ali čak ni ta činjenica nije mogla da me zadrži. Ja sam usred noći počela da jedem sve odreda. Počeo sam sa salatom, pojela sve što je bilo u frižideru, čak sam pojela sve slatkiše iz novogodišnjeg poklona za dijete. Jela sam i nijesam se mogla zaustaviti ... ".


 Ovo nije fizička glad, ovo je izmučeno bez određene energije, suptilno tijelo.
​Fizičko tijelo može da trpi glad veoma dugo i bez ikakvih izliva, spokojno da se vrati jelu. A suptilno tijelo ne može. Njemu svaki dan treba određeno stanje i ako mu se ne da, tada počinjemo da se emocionalno trošimo, bivamo nervozni, razdražljivi. Sjećate li se stanja kada ste bili na dijeti duže vrijeme? U njemu nema apsolutno nikakvog zadovoljstva i spokojstva.
Ključ za dobru figuru prvenstveno je u našem suptilnom tijelu. Kada primimo mnogo emocija od života - naše energetsko tijelo je zasićeno, i apetit je minimalan. Pri tom emocije ne moraju biti super pozitivne, doživljavanje emocija u principu puni suptilno tijelo. Ako doživljavamo tugu, ne suzbijamo je, tada je ona takođe u stanju da da hranu suptilnom tijelu. Kao što je poznato, ako se ne umiju da prožive emocije, one prosto jedu ljude.

Pozitivne emocije posjeduju posebne efekte za mršavljenje.
Odlučila sam da sprovedem eksperiment i mesjec dana svaki dan sam planirala nešto radosno za sebe: odlazak u SPA centar, posjeta kozmetičaru, posjeta fitnes-klubu, ukusan čaj u omiljenom kafiću, vožnja autom kroz grad noću uz omiljenu muziku, hamam, sauna, kupovina ... uopšte spisak je bio dugačak. Primijetila sam da sam tog mjeseca skroz nezapaženo izgubila nekoliko kilograma, iako već godinama nijesam ni na kakvoj dijeti. Jela sam tada, kad sam htjela, a ostalo vrijeme pokušavala, koliko je to moguće da više vremena provodim u emocionalno dobrom raspoloženju. Potom sam isti efekat primijetila kod moje svekrve, kada smo joj poklonili auto. Ona se bukvalno istopila za 3 veličine za mjesec i po, jer je veoma uživala u vožnji. Ona je priznala da nije imala želju da jede, čak je zaboravljala da jede, posebno kada je trebala da ide na putovanje. Potom sam počela da uviđam ovu zakonitost kod ogromnog broja žena.

U vašem životu previše je zona "uživanja" u kojima vam ne treba dodatna hrana od jela, u kojima se punite pozitivom i radošću. Nađite ih u svom životu.
Kada živimo u harmoniji sa svojom prirodom, sa svojim tijelom, ne vežemo se za hranu, mijenjaju se naše navike ukusa, mijenja se interes za proizvode. Mijenjaja se naša svijest, i ne želimo da jedemo štetne proizvode.
Na primjer, ako nečim pritiskamo sebe, prisiljavamo da radimo stvari koje ne volimo, tada ćemo na energetskom nivou, težiti teškoj, kaloričnoj hrani, sa niskim vibracijama. To je čokolada, teške žitarice, sve vrste polu-gotovih proizvoda, makaroni, rezanci, pečurke, itd. Ovi proizvodi će nam dati suptilnu snagu opstanka, ali će nas fizički uništavati. 
 
Nasuprot tome, kada samo u energetskom usponu, niko ne može da nas natjera na tešku hranu, jer ona ne odgovara našim vibracijama. Kada nam je dobro, mi smo zadovoljni, volimo laku hranu sa visokim vibracijama, za održavanje datog stanja.
Važno je obratiti pažnju na stanje euforije, posle nje, obično se pojavljuje želja za jelom. Zašto? Jer je to preveliki stres za suptilno tijelo, i ono po zakonu balansa počinje da se uzemljuje preko hrane. Stoga, su radost i lakoća dobri, a euforija je znak nespremnosti za događaje, naše tijelo će pokušati da izbalansira naše stanje ili preko obilne teške hrane ili preko povlačenja u depresiju. Budite oprezni!
Sveti ljudi jeli su šaku pirinča dnevno tokom čitavog svog života, a ne zato što su tako umirivali svoj duh, već zato, što u kontaktu sa Bogom, dobijaju takve duboke emocije da je hrana za njih, samo način da održe fizičko tijelo živim.

​Mi nijesmo sveci, ali naše energetsko tijelo takođe zahtijeva emocije, duboko stanje, radosti, senzualnosti! Ako ih dobijamo samo kroz hranu, tada je naša sudbina tužna ...

Autor: Julija Sudakova


Prevod prvog dijela teksta: ​ econet.ru 

Prevela: Beba Muratović - bebamur.com


Drugi dio (nasatavak teksta): Privlačna žena i "energetska" dijeta
 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.