четвртак, 12. март 2020.

Псалам 85.


Приклони, Господе, ухо Своје и услиши ме, јер сам ја сиромах и убог! Сачувај душу моју, јер сам Твој угодник; Боже мој, спаси раба Свога, који се у Тебе узда. Помилуј ме, Господе, јер к Теби вапијем вас-дан. Развесели душу раба Свога, јер к Теби, Господе, уздигох душу своју. Јер си Ти, Господе, благ и кротак и многомилостив свима који Те призивају. Чуј, Господе, молитву моју и припази на глас мољења мога. У дан невоље своје завапих к Теби, и услишио си ме. Нема равна Теби међу боговима, Господе, и нема равна по делима Твојим. Сви народи, које си створио, доћиће и поклониће се пред Тобом, Господе, и прославиће име Твоје. Јер си Ти велик и чиниш чудеса, Ти си Бог једини! Поведи ме, Господе, на пут Твој и ходићу по истини Твојој. Нека се радује срце моје бојећи се имена Твога. Исповедаћу Те, Господе Боже мој, свим срцем својим и прослављаћу име Твоје до века. Јер је милост Твоја велика на мени и избавио си душу моју из ада преисподњега! Боже, безаконици устали на мене, и гомила насилника тражи душу моју, а немају Тебе пред собом. Али Ти, Господе Боже мој, сажаљиви и милостиви, дуготрпељиви и многомилостиви и истинити, погледај на мене и помилуј ме! Дај моћ Своју рабу Своме и спаси сина рабиње Своје. Учини са мном знамење доброте, и нека виде ненавидници моји и нека се постиде; јер си ме Ти, Господе, помогао и утешио си ме. 


Резултат слика за kandilo

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.