субота, 7. март 2020.

🌱💕🌱💕🌱🌱💕🌱💕🌱🌱💕🌱💕🌱🌱💕🌱💕🌱🌱💕🌱💕🌱

Ona u najboljim godinama
Sve što je mogla, uradila je, ponestalo joj jedino smisla i želje
A ja mladić koji se još tražio
I u noćima nalik ovim našao u njenom zagrljaju


Najviše nas je spojila potreba da pobegnemo od svega
Ili bar na tren zaboravimo
Ona svoje crne slutnje
Ja svoje


Sve ono što nismo sa sobom uradili, a mogli smo

Nekako smo bili srećniji, u zajedničkoj nesreći
Dok je ona milovala moje
Ja njene rane


I govorila mi sve ono što drugi nije

I ja njoj

Željni pravih reči, dodira...

Bila mi je žena, koju nikada nisam imao

Bio sam muškarac iz njene mladosti, sa kojim se mimoišla
I koga je nakon dugo vremena pronašla


I tako smo bežali u snove
Zaborav
Svuda
Samo ne u ono što nas čeka
Što smo morali da živimo


Ona, žena u najboljim godinama
I ja mladić koji se tražio
I našao

Bar tada
Pored nje

Kada nije postojalo ništa drugo
Osim nas dvoje
I naših noći
Koje su nas spašavale od svega


Stefan Simic
Fotografija Sweet Alice.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.