недеља, 9. октобар 2016.

МОЛИТВА СВЕТОМ АРХАНГЕЛУ САЛАТИЛУ - ПЕТАК

 
Молитва Архангелу Салатилу
 

Молитва светом архангелу Салатилу се чита петком. Св. Салатил значи молитвеник Божји (III Јездра 5, 16). Изображава се са лицем и очима погнутим, а руке држећи на прсима као на молитви.


МОЛИТВА СВЕТОМ АРХАНГЕЛУ САЛАТИЛУ


Свети Архангеле Божији Салатило, даруј молитву мени који ти се молим, научи ме молитви смиреној, скрушеној, усрдној и умилној. О велики Архангеле Божији Салатило, ти се молиш Богу за вернике, умоли доброту Његову за мене, да ме избави од свих невоља и искушења, болести, изненадне смрти и мука вечних, те да ме удостоји Царства Небеског са свима светима у векове векова. Амин.

Објаву припремила
Анђелка Кузмановић




                
                 
                 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.