среда, 29. мај 2019.

Volim, ali sam spremna da odem

Picture 

Ne bih željela da se smatra opštom karakteristikom ... Ali se dešava, često se dešava ... Da se muškarac veoma opusti posle ženinog "volim". Kod njega nastupa stanje slično tom - "pa, to je to, ona neće nigdje otići". 

I zapravo u većini slučajeva žena zaista  nikuda ne odlazi: zaljubila se - i prilijepila. Od tog trenutka, bez obzira šta muškarac da radi, bez obzira koliko hladno i zahtjevno se obraćao njoj, koliko god da je potcjenjuje i  ponižava - može  mu se sve. "Volim" opravdava sve. I mnogi muškarci su dobro usvojili ovu lekciju.

"Sada nije vrijeme", "želiš previše", "ne možeš biti tako sebična", "ljubav nije za svakoga, treba izdržati ispite", "sačekati, strpiti se" i tako dalje. Iza ovih fraza  krije se drugi smisao: "voliš - budi žrtva". Ogromna većina žena padne na to - čeka, trpi, objašnjava, opravda. Muškarac virtualne prepreke vidi kao stvarne, a žena čeka pogodno  vrijeme, ponekad godinama.
A vrijeme uvijek nije pravo. Upravo sada je najpogodnije vrijeme za ljubav i odnose. Ono se zove "danas". Sve ostalo su iluzije i fantazije. Budućnost, planovi, perspektive, obećanja - ovo su udice koje  iskusni muškarci  bacaju za  odugovlačenje, i na koje se hvataju žene koje vole.


Svi smo zavisni u ljubavi. Svi. Bez izuzetaka. A po čemu se razlikuje zavisna osoba od uslovno zdrave? Uslovno zdrava osoba shvata da, pored odnosa, postoje i vrijednosti višeg reda - na primjer, samopoštovanje, dostojanstvo, osjećaj svoje jedinstvenosti, duševni komfor.

Ako ovi unutrašnji osjećaji nestaju, onda nije riječ o ljubavi, već o nečemu ranjivom i bolnom. Samo "volim" pretvara se u "radi sa mnom  šta god želiš, ja ne mogu živjeti bez tebe".

A "voljeti" - je život. Volim te, ali ti neću dati svoj život. Volim te, ali neću dozvoliti da se  šutiram i ne pitam sa sobom. Sve ću učiniti za tebe, ali ako prestanem da budem značajna za tebe, otići ću. Poći ću sa tobom na kraj svijeta, ako za mene i moje ciljeve tamo ima mjesta. Biću s tobom sve dok vidiš, cijeniš i poštuješ mene, dok me voliš. Volim te i nekada ako ne budem s tobom, ako se to dogodi, mogu se zaljubiti u drugog.
"Volim, ali sam spremna da odem" - to ruši sve uobičajene obrasce,   uobičajeno zavisne obrazace mišljenja i ponašanja.

"Volim, ali sam spremna da odem" - drži zajedno, jače od bilo kakvih okova i lanaca.

Želim vam ljubav.

Lilija Akhremčik
Prevod teksta:  econet.ru 

Prevela: Beba Muratović - Bebamur.com


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.