четвртак, 2. мај 2019.

Ako ima volje, uvijek će biti i načina!

Picture 
Zaista je teško priznati činjenicu da se ponekad pojavljuju ljudi u našim životima koji ne žele da budu dio njega. Bez obzira koliko da ih pokušavamo zadržati, oni će i dalje težiti da pobjegnu. 

 U nekom trenutku, na pamet nam pada veoma interesantno pitanje: "Treba li da nastavim da se borim za ove ljude, ili da ih samo pustim?"
Rasprostranjeno je mišljenje da se treba boriti za one ljude koji nam nešto znače. Moramo biti spremni da napravimo nevjerovatne napore zbog tih "posebnih" ljudi. Međutim, sva ova tvrđenja gube svoj smisao kada proces "trke" počinje da umara. To je trenutak kada sama borba dovodi do toga da počinješ da bivaš u odnosima koji ti ne donose ništa dobro.

U mom životu bilo je takvih odnosa. Bilo je romantičnih i prijateljskih odnosa, u kojima nijesam mogla prevazići osjećaj, kao da sav "rad" radim isljučivo ja. Osjećala sam se kao da sam jedino ja zainteresovana da ti odnosi nastave da postoje.

Uprkos tome, nikada nijesam tražila od ljudi da čine nešto nemoguće za mene. Sve što mi je bilo potrebno je samo da vidim malo truda od strane drugog čovjeka. Bar nešto. Bilo koji znak koji bi mi pomogao da shvatim da sam važna za toga čovjeka koliko je i on za mene.


Niko ne želi da mirno sjedi po strani dok čeka da se na njega (konačno) obrati pažnja!
Zapravo nemaju svi vremena i snage koje žele da potroše na ljude koji nijesu vrijedni toga. Lično, ne želim da se ispostavi da ako me zanima život drugog čovjeka, ne dobijam isto zauzvrat. Ne želim više da se namećem ljudima.

Ne želim biti čovjek koji se sjeća da treba nekoga pozvati, jer oni nijesu dugo nazivali. Ne želim nikoga i ni na šta da prisiljavam. 


Stvar je u tome da kada dvoje ljudi žele provesti vrijeme zajedno, žele da komuniciraju, nema ništa što može to da spriječi. Odnosi nastavljaju da postoje samo iz razloga što oba čovjeka čine sve što mogu da oni postoje.

Ti ljudi vode borbu zajedno. I u budućnosti će se boriti jedni za druge, jer samo takvi odnosi nastavljaju da postoje. Izgovori - to su sve iluzije. To su iluzije toga za šta očigledno nijesmo spremni.


Sjetite se sledećeg: ako ima volje, uvijek će biti i načina!
Nažalost, prije nego što sam shvatila tu činjenicu da samo treba da pustim nekoga, morala sam da patim. Na kraju, ljudi se ponašaju kako hoće. Ja apsolutno ne mogu ništa učiniti u vezi s tim.

Kao rezultat toga, sklopila sam ugovor sa sobom. Shvatila sam da ne mogu ništa da učinim da se ljudi ne ponašaju sebično. Međutim, mogu pažljivo da biram ljude sa kojima sam spremna da trošim vrijeme i snagu.

Odrasla sam i shvatila činjenicu da prije svega treba najviše da cijenim sebe. Ne treba mi čovjek kome ja nijesam potrebna. Neću nikoga više juriti. To ne znači da sam fokusirana samo na sebe. Samo želim da se ljudi prema meni ponašaju kao ja prema njima. Sve je veoma jednostavno.

Picture 
 Uprkos činjenici da je razlaz sa čovjekom u koga ste uložili svu svoju snagu veoma težak, znam da nikada više neću moliti bilo koga da ostane u mom životu. Takođe, i vi ne treba to da radite.
Sjetite se da ako neko zaista želi da bude s vama, onda neće igrati igre. Sve će se odvijati zahvaljujući naporima koje ćete oboje ulagati!


Molim vas čuvajte svoju ljubav i snagu za one koji to zaista zaslužuju. Vi zaslužujete sreću i da ste voljeni. Ako vam nude nešto manje? Znači nijesu vrijedni toga!


Prevod teksta: http://www.transurfing-real.ru/2018/02/blog-post_930.html

Prevela: Beba Muratović - ​Bebamur.com

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.