уторак, 14. мај 2013.

Venera kvadrat Neptun.....Mesec u Raku....

(o umoru, (iz)lečenju, emotivnoj napetosti, pokretačkoj energiji, izdajstvu, iluzijama, obmanama....)
"Ako ćutiš - ćuti iz ljubavi; ako govoriš - govori iz ljubavi; 
ako opominješ - opominji iz ljubavi; ako opraštaš - opraštaj iz ljubavi."
Sveti Augustin

***Posle nekoliko dana NEMIRA jer je Mesec bio u Blizancima...prelaskom u znak Raka (juče u 11:56amCET).... dobili smo i INSTIKTIVNU POTREBU ZA MIROM...TIŠINOM...sigurnošću doma svog, potrebu za (iz)lečenjem...Nastupilo je vreme u kome su naša osećanja DUBOKA a potreba da se stupi u kontakt sa onim što nas MOTIVIŠE....velika!!!
***Mesec je KOD KUĆE u RAKU i biće tu ceo dan. U ovom trenutku je u EGZAKTNOM KVADRATU sa Uranom iz Ovna....ALARM....BUĐENJE....Na mene je ovaj kvadrat delovao upravo tako....
Jedna preslatka i draga Lavica dočekala me je jutros pismom u inbox-u..."Gde si nestala ....Nedostaješ"... Tu sam, malo sam se pritajila, bio mi je potreban odmor, onaj pasivan odmor, jer me je stigao umor... Međutim kada imate ovako verne čitaoce, ali i drugare koje sam i lično upoznala i koji me pitaju gde sam, naravno da prija i da je lepo....
***Hvala svima koji su pisali....IDEMO DALJE


***Idemo dalje i zbog EGZAKTNE OPOZICIJE Meseca u Raku i RPlutona u Jarcu..jer ovo je jaka energija, iznenadne provale emocija, jako uzbuđenje...Međutim budite spremni i da se NEKO ILI NEŠTO vrati u vaše živote, nešto što mislite da je izgibljeno, nešto što je izgledalo NEPOVRATNO... Neki stari problemi u LIČNIM ODNOSIMA....mogli bi ponovo da isplivaju na površinu...Jaki emocionalni susreti...gde nema pobednika...samo poraženih... Ovo je tranzit i aspekt (kratak ali jak) kao u pesmi ...."Dotako sam dno života".....Ako se to i dogodi ustanite još jači i snažniji....USTANITE posebno ako verujete u svoju istinu....zapravo ustanite i SNAŽNO BRANITE SVOJU ISTINU!!! Izgleda gore nego što jeste verujte....Ovo su jake emocije teško ih je kanalisati...
***Mesec je u Raku.... LEČENJE JE DEO OVE ENERGIJE....ne mora (ali može) da bude bukvalno lačenje....računa se i emotivno....Vreme u kome možete stupiti u kontakt sa svojim emocijama, osećanjima....Pomoćiće dva TRIGONA...jedan sa Neptunom, drugi sa RSaturnom...NEPTUN će uneti dozu mističnog i duhovnog....dozu snova koje možete pretvarati u stvarnost, a SATURN je tu da unese dozu odgovornosti, istrajnosti, samokontrole i energiju potrebnu za rešavanje nekih stvari i problema....DAKLE...dva uznemirujuće aspekta i dva stabilna koja donose mogućnost RAVNOTEŽE.... da ništa ne bude onako KAKO NA PRVI POGLED IZGLEDA....

***Venera - Neptun (IZDAJSTVO)
DANAS je tu još jedan EGZAKTAN KVADRAT....Venera u Blizancima i Neptun u Ribama su u ovom aspektu AKCIJE ili obmane, laži i prevare....opet biramo sami...O ovom aspektu sam pisala pre neki dan...jer njegovo dejstvo je i počelo pre neki dan...danas je njegov uticaj NAJJAČI....U naslovu ovog zida stoji: NAJBOLJA PREDVIĐANJA NISU ONA KOJA SE ISPUNJAVAJU, VEĆ ONA KOJA NAS UPOZORE DA SE PRIPREMIMO... ja sam NAS upozorila
. Neko se dobro pripremi, neko pokuša, neko ne uspe.... i sve je to za ljude...
***Da se podsetimo: Ovaj KVADRAT donosi moguća RAZOČARENJA (Neptun).... RAZOČARENJE JE SRAZMERNO OČARANJU....Koliko ste bili očarani, zaljubljeni, u tolikoj meri možete biti RAZOČARANI!!! Ovo je i aspekt EMOTIVNE RANJIVOSTI! Ovo je tranzit od nekoliko dana koji donosi visoku napetost i jak temperamenat!!! Sve je u MAGLI ILUZIJAMA...pa i vaše misli, osećanja....Srodna duša VIŠE NIJE srodna duša...pitate se da li poznajete tu osobu.... ko je preko puta vas???
***Mile Dupor o odnosu ove dve planete govori kao o IZDAJSTVU....on kaže ili ste izdati ili vi nekog izdajete!!! I on govori o RAZOČARENJU...o razočarenju u najdraže...
***Naravno da ovaj aspekt ima i svoju dobru stranu kao uostalom i svaki aspekt...on je ovde idealan za UMETNIKE ali i za sve one koji su na neki način umetnici u duši....ovo je aspekt za MUZIKU, BOJE, MIRISA... onda eto SAVETA ILI REŠENJA....UNESITE U SVOJ ŽIVOT MALO MAŠTE I MAGIJE.....I ČAROLIJE!!!!
 
Izvor  http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.