понедељак, 30. септембар 2013.

NAUCILA SAM

NAUCILA SAM da zrelost ima vise veze sa vrstom iskustva koje si imao i sta si iz toga naucio, a manje od broja rodjendana koje si proslavio

NAUCILA SAM da ljudi od kojih ocekujes da te odbace kada ti je tesko, budu oni koji ti pomognu da se podignes

NAUCILA SAM da uvek mozes jos, posle - ne mogu vise

NAUCILA SAM da smo odgovorni za ono sto radimo, bez obzira kako se osecamo

NAUCILA SAM da su nase vaspitanje i uslovi odrastanja mozda uticali na to ko smo, ali mi smo odgovorni za ono sta smo postali

NAUCILA SAM da zbog toga sto te neko ne voli na nacin na koji ti ocekujes, ne znaci i da te ne voli punim srcem, koliko i kako moze

NAUCILA SAM da moj najbolji prijatelj i ja mozemo raditi bilo sta ili nista i provesti divno vreme

NAUCILA SAM da iskreno prijateljstvo nastavlja da raste cak i na velikim distancama

Nepoznati autor


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.