недеља, 1. септембар 2013.

Još uvijek se ljutite?

 

Jednog je dana Buda šetao kroz selo. Vrlo ljutit i nepristojan mladić mu je prišao i počeo ga vrijeđati. “Ti nemaš pravo poučavati druge”, uzviknuo je. “Glup si kao i svi ostali. Ti si obična varalica!”
Buda nije bio uznemiren ovim uvredama. Umjesto toga, upitao je mladića: “Reci mi, ako nekome kupiš poklon, a ta ga osoba ne uzme, kome taj poklon pripada?”
Mladić je bio iznenađen tako neobičnim pitanjem te je odgovorio: “Poklon bi pripadao meni jer sam ga ja kupio.”
Buda se nasmijao i rekao: “To je točno. Ista stvar je i s tvojom ljutnjom. Ako postaneš ljut na mene i ja se ne uvrijedim, ljutnja se vraća natrag tebi. Tada si ti taj koji postaje nesretan, ne ja. Sve što si učio je da si povrijedio sebe.
Ako želiš prestati povrijeđivati sebe, moraš se riješiti ljutnje i postati pun ljubavi. Kada mrziš druge, ti postaješ nesretan. Ali kad voliš druge, svi su sretni.”

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.