среда, 15. јануар 2020.

Postepeno shvatam da ne moram reagovati na sve što mi se ne sviđa (na sve loše)

Picture  
Postepeno, shvatam da ne moram odgovoriti uvredom na uvredu. 

Postepeno shvatam da je to vjerovatno znak stvarne zrelosti - kada više voliš da odeš umjesto da uzvratiš.

Postepeno, shvatam da energija koju trošimo da reagujemo na sve loše što se dešava u našem životu, troši nas i sprečava da vidimo zaista lijepe stvari i događaje





Ja ne mogu biti "sveopšta šolja čaja" i ne mogu primorati sve ljude na svijetu da se odnose prema meni kao ja prema njima.

Postepeno, shvatam da je pokušaj da se "pobijedi" svako gubljenje vremena i energije i ne donosi ništa osim osjećaja praznine.

Postepeno, shvatam da činjenica da nikako ne reagujem na ono što mi se ne sviđa, uopšte ne znači da to prihvatam ili se slažem sa tim. To samo znači da sam iznad svega toga. Biram da naučim lekciju iz onoga što se dogodilo i dobro je zapamtim.

Biram bolje. Biram duševno spokojstvo, jer je to ono što mi stvarno treba. Više mi nije potrebna drama. Nijesu mi potrebni ljudi sa kojima se ne osjećam dovoljno dobro. Ne trebaju mi bitke i argumenti, ne trebaju mi lažni odnosi. Postepeno, shvatam da ponekad ćutati znači čak reći više od svega.

Postepeno, shvatam da kada reagujemo na nešto što nas uznemirava, dajemo nekome vlast nad svojim emocijama. Ne možete kontrolisati postupke i riječi drugih ljudi, ali možete kontrolisati svoju reakciju. Možete kontrolisati kako se nosite sa tim, kako doživljavate, koliko blizu srca primate. Postepeno, shvatam da u velikoj mjeri ono što se dešava ne govori ništa o nama, već o drugim ljudima koji su nas uvrijedili ili nas uznemirili.
Picture  


Postepeno, shvatam da čak i ako reagujem na ono što se dešava - to ništa neće promijeniti. Neću prisiljavati ljude da zavole sebe ili poštuju. Ne može se, po želji kao čarobnim štapićem, promjeniti njihovo mišljenje. Ponekad je bolje samo pustiti da stvari budu onakve kakve jesu, dozvoliti ljudima da odu, ne boriti se, ne objašnjavati, ne tražiti odgovore i ne očekivati razumijevanje.

Postepeno, shvatam da život postaje mnogo bolji kada se fokusirate na ono što se dešava unutar vas, a ne okolo. Radite na sebi i svom unutrašnjem svijetu, i doći ćete do shvatanja da ne odgovaranje i ne reagovanje čak ni na najnepovoljnije stvari koje vam se ne dopadaju je garancija srećnog i zdravog života.

Rania Naim

Prevod teksta: http://www.transurfing-real.ru/2018/03/blog-post_842.html

Prevela: Beba Muratović - Bebamur.com




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.