уторак, 1. јул 2014.

Hello July!

 Hello July!




"Ja sam od onih koje nećeš shvatiti, misleći da ih shvataš. Ja sam od onih prefinjenih, što vole mnogo da psuju, od onih predobrih, koji postaju ohola zlopamtila kad ih rane. Ja sam od onih uzdržanih i krutih, bez razloga. Od onih, što im gradovi mirišu samo na jednu personu. Ja sam od onih darovitih što vide svo crnilo ovog sveta, a uzimaju najsvetlije od njega. Ja sam od onih, kojima grom i oluja ne mogu ništa, ali ih suza ubiti može."

Jelena Stojković Mirić




Jematva je došla otvorena srca
s osmijehom na licu od uha do uha
za jubav moju prosula sve boje
a u mome srcu nigdi živa duha

nek ti moje ruke ostanu u kosi
dok prilije vino demijane i badnje
nek jubi te zima i nek ti bude žena
ka u snu mi prite njene rice zadnje

i satrat će me more i sol
i krist šta nosim na kostima
na tvoju nevolju ja osta sam gluh
i pravu ljubav nisam pripozna

ostat će bez rići ka letva na kiši
na moru tišine gajeta i čovik
ća podiže mrize od laži ne bune
jer jubav je slipa i uvik joj se priši

i satrat će me more i sol
i krist šta nosim na kostima
na tvoju nevolju ja osta sam gluh
i pravu ljubav nisam pripozna
Dalmatino Jematva



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.