уторак, 22. септембар 2020.

Pitali smo Škorpiona o zdravom životu

Kada bih poverovala da ovo što radite ima neki vajni cilj i smisao, zaista bih bila srećna! Čemu ustvari služi ispitivanje?! – Potrebi da generalizujete osobine, prikažete nekog prihvatljivim ili ne, iznesete mane, uperite prstom… Ali, ja sam ionako jedinstvena, a i drugi su, samo što vole da se kriju pod maskom običnog, vole da budu osmotreni kroz prizmu socijalne poželjnosti, žele da budu istaknuti u okvirima pristupačnosti.

Čiji život zapravo žive ti „drugi“, volela bih da znam. I šta se događa u času kada spoznaju (ako spoznaju) da sav vek svoj prate tuđe tragove, da su svoj pravac izgubili, da ne umeju više da prepoznaju ni najjasnije „znakove pored puta“, samo zato što su postali robovi okruženja, a ja mislim – robovi svojih briga i strepnji, pa i straha, usuđujem se da kažem! I smatram da na to imam prava, jer za mene kažu da sam najhrabrija.

Nemojte sad misliti da znam sve borilačke veštine ili da je trebalo da živim u vreme kauboja, ne pričam vam o toj hrabrosti. Ja sam hrabar ada živim ono što jesam! A pre toga sam hrabara da saznam ko sam!

Zbog toga sam u ranoj mladosti povučena, neki kažu čak i stidljiva. Dok tražim fokus kome ću se posvetiti, dok biram bitke koje ću voditi, dok tražim cilj ka kome ću krenuti svom snagom svoje vanredne energije, delujem mirno, baš kao i reka (koja me simbolizuje na astrološkom nivou), dok se ispod površine virovi nemilosrdno bore.
U jednom času života, koji uvek procenjujem samo na osnovu osećaja (jer znanja se stiču usput i večno), sve dobija smisao, možda samo meni jasan. I upravo je ta jasnoća, prisutna u meni samoj, tada postala kamen temeljac za sve što ću stvoriti i ponekad kamen spoticanja za sve što ću odbaciti ili izgubiti.
Pričaju i da sam sujetna i osvetoljubiva, što je tek smešno! Ja samo znam za šta sam kompetentna, ali, izgleda nažalost – umem da procenim i tuđu podobnost, pa i da se pobunim kada ustreba. Istina je, ne volim kad mi se neko zameri, razumećete – to je otvoreno pokazivanje neprijateljstva, i ne mogu da se držim tada po strani. Naravno da shvatam lično, ako me nešto dotiče, svakako da je lično. Ne bežim od života, ne bežim od opasnosti, ne bežim od rizika i ponajviše – ne bežim od sebe, stoga – što bih bežala od nekog drugog. Složićete se, to bi bilo kukavički.

Kažu da sam intuitivna, ali ja to ne bih tako nazvala. Pre bih rekla da su mi ljudi jasni, tuga prepoznatljiva, očaj očigledan, strast vidljiva, i porok i vrline vidljivi u prvi mah. Stid se pretvara u hrabrost (neki će reći – provokativnost), povučenost u borbenost i ambiciju, a mentalni sistem postaje usmeren ka traženju rešenja za problem. Mislite li da se išta u životu dobija bez muke, borbe ili problema? Varate se!

Znam da pričaju da ja pravim problem tamo gde ga nema i da se borim i kad nemam sa kim, ali to će pričati oni koji od ciljeva odustaju i pre borbe. Ja znam da moram da se borim i upravo zato i pobeđujem. Uostalom, šta znači kada nešto dobijemo lako ili na poklon? Šta nam život, Bog, sudbina time poručuju? Da smo lakomi, lakoverni, naivni, ili tek nesposobni da ostvarimo nešto više, značajnije, bolje…
Ja nisam od takvih. Zato odmah kažem svima – ko misli da će se razboleti od moje istine, neka nastavi da živi u svojim i tuđim lažima. Ko brine da će sagoreti od moje strasti, neka i dalje čita ljubavne romane. Ko nije spreman da umre zbog ljubavi, neka ide i voli nekog drugog! Ja sam determinisana svojim temperamentom i uverenjima koja poštujem i živim svakog časa svog života. Dopadalo se to drugima ili ne. Želela bih i ja da je drugačije, ali sve ukazuje da drugačije ne može biti. Sa mnogima pričam, sa retkima se razumem. Mnoge tolerišem, nekolicinu poštujem. Svašta slušam, ali verujem samo sebi. Život dokazuje da su moji stavovi ispravni.
Ne znam šta bih vam još rekla o sebi. Mnoge knjige pišu o mojim manama, a opet, to znate i sami, jedan sam od najpoželjnijih znakova Zodijaka u svakom pogledu. Možda mene ne vole mnogo, ali sam mnogima potrebna. I, šta god ja mislila ili osećala, istina je takva i mirim se sa njom.
Setite se i sami trenutaka kad vam je bilo najteže, kada niste znali kako da rešite problem ili kako da prevaziđete određeno stanje, čas u kom vam ne pomaže tuđa empatija, ma koliko iskrena bila, u kom tešenje gubi svaki smisao, u kom vam je potreban samo onaj ko može hladne glave i toplog srca da iznedri rešenje, onda kada ga niko drugi ne vidi. Ako takav čas imate u svom iskustvu, onda poznajete i mene.


 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.