среда, 6. јануар 2016.

Đorđe Balašević - Badnje Veče [ Tekst ]






Bog mi je svedok, na Badnje veče, da sve radim srcem. Zato, čini mi se,
to tako jako udara. Odzvanja. A vidim da one, koji se govora srca boje,
to mnogo boli.
Bog mi je svedok da volim. Ne mrzim. Ne umem.
Bog će svedočiti da ću se za ljubav boriti dok sam živ.
Bog mi je svedok da sam iskren i da mu takav služim.

Zato se tako daleko čujem. I privlačim sebi kako dobre tako i one što
su omrzli, one što ni svoj život ne vole . Bog mi je svedok da praštam,
jer „ne znaju šta rade“. Praštam, vera
me je tome naučila, a svu energiju okrećem ka dobru, jer mi je bitno da
Boga ne razočaram, vodeći se zapovešću "Ljubi bližnjeg svog, kao samog
sebe."
Srećno Badnje veče i Božić.
Hristos se rodi.
 


Andrija Terzic






Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.